Search

RSS

Monday, May 26, 2008

Bicara pertama

Assalamualaikum..

Alhamdulillah kali ni ana muncul lagi di ruangan blog yang baru...
sbnrnya dulu ana dah ada satu blog tapi dah lame ana tak buka sampai dah lupa
passwrdnye...hihi takpe la. Ana harap kali ni ana akan sentiasa post info or coretan yang menarik untuk tatapan kalian semua. Kekok pula rasanya...rase kaku jari jema-jemari ni...otak plak terasa beku...ye la tgh cuti la katakan...hampir 2 minggu ana bergelut dengan exam..huhu mencabar juga rasanya. Ana harap cuti kali ni ana dapat isi dengan perkara yang berfaedah...ana dah plan dah apa yang ana nak buat cuti ni...mcm2...kalau sempat nnti ana akan cerita satu per satu yer..insyaAllah..

Mesti kalian tertanya-tanya kenapa ana namakan blog ana ni denga nama 'lakaran sahrawi' kan..hurmm sebenarnya nama tu diambil daripada sebuah novel yang ditulis oleh seorang plajar dari universiti Al-Azhar, Mesir..best sangat cerita tu...banyak bermain dengan emosi...silap2 leh nangis tau..novel tu tak jemu dibaca...malah setiap kali ana baca, mst ana kan mengalirkan air mata.huhhu syahdu sungguh..kalau ada dikalangan kalian yang pernah membacanya, mst kalian dapat rasakan seperti mana yang ana rasa..novel tu ana start baca masa ana form 1..sbnrnya novel tu kepunyaan kekanda ana..sahabat dia dari mesir yang hadiahkan kat dia..kalau ada kesempatan nanti ana ceritakam sinopsis novel tu yer...InsyaAllah...
ok la..ana rase setakat ini sahaja yang ana dapat coretkan di ruangan ini. Ana harap kalian akan sentiasa "keep in touch" dgn blog ni ye...hihi..

salam ukhwahFillah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails