Search

RSS

Friday, February 5, 2010

terima kasih

assalamualaikum..
terima kasih kepada si penyebar fitnah dan pembawa mulut..
jasa kalian amat saya hargai...thanks...
rupa2nya bukan smua orang ske kat kite kan..
thanks

pedih, sedih, luka dan hancur hatiku bila aku dituduh sedemikian rupa..
dimalukan, dihina, dipulau..smua tu sudah aku lalui sblm ini..
aku tak tahu knp org tak ske kat aku? aku telah cuba sedaya upaya aku utk buat yang terbaik..
tp aku ni hanya manusia biasa..aku tak mampu untuk puaskan hati smua orang...

sabar..sabar dan sabar...hanya itu yg aku mampu lakukan untuk pujuk hati aku ini...
jahat sangatkah aku ini?
terus sangatkah aku ini???
Ya Allah berilah kekuatan padaku untuk aku hadapi smua ini...
kata-kata dan nasihat drp ma dan abah aku sntiasa aku pengang..
ma...anakmu sdg dirudung pilu...
anakmu sdh menangis seorang diri...
ma...................................

Ya Allah..berilah aku kekuatan untu aku hadapi smua ini...
Hanya padamu aku meminta dan berserah..
kepada si penyebar fitnah..thanks..
kepada si penerima fitnah...fikirkanlah..jgn terima sgl fitnah2 yang kamu dpt itu...
kepada roomate ku, thanks sbb kamu telah berterus terang dgn aku...yg slama ni kamu sgt membenciku...thanks...
tapi ketahuilah..aku tak pernah membencimu..

salam ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails