Search

RSS

Saturday, October 30, 2010

nota hati : ade aku kisah???

salam..
buat kamu ABAM (bkn nama sbnr)
sudah2 la membusy bodykan diri anda tu

saya rasa tak perlu kot campur urusan saya.
saya nak kwn ngan sape2 pun itu urusan saya.
ada aku kisah??
sy tak ggu awk..
jd jgn ggu sy..
awk dh perfect sgt ke nak judge org??
igtla kwn..nobody's perfect.
msg2 ada kekurangan msg2..
dan kalo ada kelebihan pun..igtlah..dan berpijaklah di bumi yg nyata.
igtlah kwn..jgn kufur nikmat.
kalau rs diri tu hebat..bantulah org lain utk jd hebat gak.
cukup2 lah..
sudah2 lah tu..

dan buat sahabat..
takperlulah awk nak merendah diri
kita ni semuanya sama shj.
hamba Allah yang hina dina.
takperlu rasa diri tu kerdil.
takde ilmu, cari ilmu..
tak cukup bekalan, tambah bekalan..
sentiasa perbaiki diri utk menjadi yg terbaik.
peduli apa org kata.
tak perlu memendam rasa.
betulkan niat
ikhlaskan diri kerana Allah.
Insyaallah..Allah sentiasa bersama awk.
juz be urself.
sama2 kita perbaiki diri.
mana yg baik..simpan..
mana yg buruk..buang..
tak perlu risau..
tak perlu gusar..
sama-salah perbaiki diri
berusaha ye!
gambatee!! ^__^
salam.

1 comment:

Anonymous said...

sabar yer to mmber kepada abam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails